Blog

Grecję odwiedzamy po raz drugi. W 2019 roku mieliśmy okazję szwędać się ulicami Aten.  Tym razem poznajemy bardziej turystyczną/sielską stronę tego Państwa - wyspę Rodos. Jak zwykle daleko nam było od leżenia plackiem przy basenie hotelu, wybraliśmy wypożyczenie skutera i nieśpieszne objechanie całej wyspy. Pomysł okazał się mieć zaledwie kilka wad, o których nie o[...]

Nareszcie przyszła do nas zima jak z bajki. Taka, o której każdy marzy gdy latem zamyka oczy :) Pogoda nie pozostawiła wyboru i nakłoniła nas (ja+Prymus) do długiego zimowego spaceru wzdłuż Wisły. Tego dnia rozpieszczały nas warunki pogodowe. Na zmianę padał śnieg i świeciło słońce, co dla mnie jest wyborną sytuacją do robienia zdjęć o zróżnicowanym klimacie. Sko[...]

Po dwóch latach wracamy do gry Można powiedzieć, że Gruzja samochodem była na naszym celowniku od 2 lat. W 2020 roku, miesiąc przed pandemią wraz ze znajomymi mieliśmy już nawet kupione bilety lotnicze. Niestety loty odwołano, a my cierpliwie czekaliśmy na dogodny moment, aby podjąć kolejną próbę wyjazdu. Przez 2 lata może się sporo zmienić. Naszym znajomym ur[...]

reportaż z podróżyKarkonosze

Karkonosze
Czy są tu miłośnicy gór? To dla Was ta krótka opowiastka. Przypominajka, że zawsze warto spakować plecak i ruszyć choćby na weekend. My wybraliśmy lekkie i przyjemne Karkonosze z opcją spania w schroniskach. W ten sposób poznaliśmy magiczny, choć już pomału modernizowany świat trzech schronisk: Szrenica, Odrodzenie, Strzecha Akademicka. Zapraszam na wspólny spacer :) [...]

reportaż z podróżyElektrociepłownia Szombierki

Elektrociepłownia Szombierki
Z Piotrem co jakiś czas odświeżamy fotograficzną pasję udając się w różne zakątki Polski z aparatem w ręku. Od naszej ostatniej wizyty na Śląsku minęło 7 lat. Trudno uwierzyć jak ten czas szybko płynie. Za pierwszym razem wybraliśmy się pociągiem, tym razem dziadki wsiadły do campera :) Mimo krótkiego pobytu udało się odwiedzić industrialną perłę Śląska - Elektrociepł[...]

Reportaż ślubny w praktyce: oczami fotografa

Reportaż ślubny w praktyce Reportaż ślubny to historia z jednego dnia życia dwojga ludzi, którzy postanowili resztę życia spędzić razem. Taki dzień może mieć formę hucznego wesela jak i skromnego spotkania w otoczeniu najbliższych. Bez względu na wielkość zaplanowanej imprezy jest to ważny dzień, do którego chętnie wracamy pamięcią. Reportaż fotograficzny to pami[...]

reportaż z podróżyMalagaHiszpania

Malaga
Malaga - idealne miejsce dla tych, którzy uwielbiają poleżeć na plaży, zjeść tapasy w przytulnej knajpce, połazić po sklepach i... i chyba czas się do tego przyznać, ja tak robić nie umiem :) Leżąc plackiem na plaży nie wytrzymam pięciu minut, a jedzenie najchętniej biorę w rękę, żeby nie tracić czasu, który przecież można przeznaczyć na eksplorację! ;) Oczywiście [...]

Cześć! Holandia od zawsze była na liście miejsc, które z Anią chcieliśmy zobaczyć. Nie tylko dlatego, że legalnie można tam używać zakazanych w Polsce ziół :). Od dawna planowaliśmy pospacerować po takich rozsławionych miastach jak Amsterdam, Rotterdam czy Haga. Kto by pomyślał, że uda nam się to wszystko zrealizować podczas jednego kilkudniowego wyjazdu. Do tej po[...]